Tuesday, November 19, 2013

SAYA OKAY WALAUPUN TAKDE KAWAN DISAMPING SAYA


Bismillahhirrahmanirrahim, Hi awak yang comel tuu. Saya rindukan awak semua yang duluu, Yang selalu ada dengan saya time susah mahupu senang, Nak gurau sende, Nak chating, koMEN sampai mengomen dlm fb then korang gelak puas puas. Kan kan? Best kan time tu? Tapi mana semua orang pergi disaat saya susah? Saya perlukan anda semua :'D Tapi, dalam khidupan ianya terpaksa diteruskan.


K E H I D U P A N    !  
Ayat dan perkataan kat atas tuu? Kehidupan? Ye laa, kehidupan lah. Haha, Kadangkala dia atas dan kadang kala dibawah kan? Kite kene kuat untuk tempuhi segalanya. Ada orang suka kita ada orang tak suka kita kan? Tapi, Allah bersama kita. Amau risau :')

Bila kita memerlukan teman semasa susah tapi time tu jugak lah mereka takde. Ya Allah, memang sukar untuk mencari teman yang sejati kan? 

Post kali ni amat bermakna bagi saya. Kita tak selalunya akan happy dan tak selalunya akan sedih. Allah tu adil yunk. Kita kene kuat. Tapi aku tak kuat sekarang. Aku perlukan SABAHAT di samping aku sekarang..

No comments:

Post a Comment