Sunday, December 26, 2010

...Pemergianmu Sukar Dicari Ganti..Sayang Abg, Fazrul Amin...


...nie abg ku,..tp bkn abg kandung, abg angkat jew..nama dia Fazrul Amin ...
terrlalu bnyk citer ttg drinya .. .... di sini aku mahu cter serba sdkit ttg abg aku nim ..
yg pertama nya ,, dia seorang yg romantik ... dlm romantik dia 2 kan ... ad la stu sudut perasaan yg amat kreatif ... aku pon x tau ,, kreatif yg mcm anew 2 .. hahahx
tp yg penting ,, aku syg dia ....(sbg abg ) jgn pikir yg plik2 tau .. ahahahahahaha ..



BANYAK KENANGAN AKU DAN DIA YG XLEY AKU LUPAKAN


...nie laa gmbr yg menunjukkan hubungan kami rpat cam adk beradik...dia seorg yg baik hati, xramai org yg cam dia dlm dunia nie...dia bnyk menolong kawan2 yg dlm kesusahan, dia langsung xhiraukan dan berkira dngn kawan2...dia snggup wat ape saje asalkan dpt tolong kawan2 nya...aku amat respect dia..cita2 dia ingin jdi photographer...dia ugak laa yg creator Besut Photography Club (BPC)
hahahahax ..aku rasakn mcm kitowg x kan berpisah .. tp apkn daya tkdir menentukn .....



SETIAP PERTEMUAN ,,, AD PERPISAHAN


sebenarnya perpisahan ini berlaku disebabkan *****************ad laaaaa
hahahahaha..
hanya besfriend dia jew yg tau ttg ini ..
erm ... aku juga turut brsedih atas pemergiannya .. dia akan berhijrah kew tempat bru ... tp x tau la kat anew ,, maybe jauh dri besut ... aku rasew kat dalam semak jew ..
hahahahahahahaha.. guaw jew ... yg penting aku x kan melupakan segala kenangan aku bersama sidia yg tersayang ,,, (abg tau )  .. jgn pikir yg x logik ..

PESANAN UNTUK ABG (FAZRUL AMIN)

abg, bile smpai tempat baru 6ti jngan laa lupakan adk dan kawan kat besut..abg jage diri elok2 eh kt ci2, jngn nakal2, pilih kawan2 yg baik jew kat sana 6ti...jngn pilih yg jahat2,,,adk syg sngt2 kt abg..jngn sedih2 yew abg kt sana, kalu abg ade problem call or msj je kt adk...satu agy, kalu jumpa cikaro yg lawa2 kt sana, ejas laa utk adk sorang...hahahaha, gurau je...jngn mrah Puteri..
ADIK AKAN SENTIASA RINDU KAN ABG...<3

1 comment: